Online Marketing - Webdesign - Arculattervezés - Reklám/PR

SOS Marketing - A Sikeres Online Stratégia

SOS Marketing - A Sikeres Online Stratégia

MIlyen logóra van szükségem? - SOS Marketing

2016. október 26. - SOS Marketing

A logó az arculat legfontosabb, legmeghatározóbb eleme. A logó képvisel “téged”, egyedivé tesz és megkülönböztet, legyen az a saját céged, vagy akár egy terméked.

 

Milyen legyen egy logó?

A megfelelő logó tükrözi a szemléletmódot, az identitást, kifejezi mindazt, amit Te és/vagy a céged/márkád képvisel.

A logó másik meghatározó szerepe, valamint célja az azonosíthatóság, az egységes, következetes megjelenés. Egy színeiben, formájában, kivitelében is jól kialakított logó belevésődik az emberek agyába, egy pillantás elég, hogy felismerjenek téged, vagy a márkádat, és igazából ez a legfontosabb.

A jó logó beazonosít, megkülönböztet, és kifejez.

Mit szeretnék, ha gondolnának a vevők a cégemről? Mit üzenek nekik? Mit akarok elültetni a fejükben, amikor eszükbe jutok?

Tovább olvasom...

A bejegyzés trackback címe:

https://sosmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7511840155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása